Často kladené dotazy

  1. Jak si můžu objednat produkty z tohoto on-line obchodu?
    Vyberte si zboží, které se vám líbí a velikostí, vzhledem a kusově odpovídá vašim představám. Zboží, které si vyberete, můžete přidat do vašeho výběru tlačítkem „vložit do košíku“, jenž se nachází u každého výrobku, stejně jako pole, kde jednoduchým přepsáním číslice změníte počet objednávaného zboží. Vložení zboží do košíku není závazné. Jakmile bude vaše zakázka dokončena, dostanete potvrzující e-mail o nákupu na vámi uvedenou mailovou adresu.
  2. Jaké platební způsoby akceptujete?
    Můžete si zvolit jeden ze tří způsobů platby. Dobírkou, převodem na účet, nebo prostřednictvím Pay Palu; v tomto případě obdržíte mail s nezbytnými údaji.
  3. Potřebuji se zaregistrovat na tomto webu abych mohl zde nakupovat?
    Nepotřebujete registraci, abyste mohli nakupovat u nás. Potřebujeme pouze vaše údaje (jméno, adresu, e-mail) nezbytné pro dodání zboží.
  4. Jsou originální všechny produkty, jež nabízíte na této webové stránce?
    Všechny produkty na této webové stránce pocházejí od renomovaných dodavatelů a z OUTLET středisek Evropy (Itálie, Španělska, Francie).
  5. Co se stáne s údaji, které jsem poskytnul při registraci nebo objednání na této webové stránce?
    Veškeré údaje o našich zákaznících chrání IT tým společnosti PROSHA, s.r.o., a ručíme za to, že nejsou přístupné třetím stranám.
  6. Můžu vám vrátit zboží, jež jsem si od vás koupil?
    Samozřejmě, v případě, že nebudete spokojeni s výrobkem, nebo z jakéhokoliv jiného důvodu máte právo do 14 dnů po doručení zboží vrátit, a to ve stavu, ve kterém jste jej obdrželi. Předtím je ale nezbytné nás o tom informovat, a to písemně na e-mail, nebo telefonicky.
  7. Chcete objednávku zrušit?
    Objednávku lze zrušit telefonicky nebo e-mailem, a to bez udání důvodu, pokud zboží ještě nebylo expedováno.